PIASECZNO Kompleks handlowy powiększy się o kolejne 21 tys. m kw. Lwia część lokali, które dopiero powstaną już została wynajęta. Pierwsze prace ruszyły


Jak informuje portal branżowy eurobuildcee, otwarty w 1999 roku podwarszawski park handlowy urośnie do 100 tys. m kw. powierzchni. Będzie to kosztowało gigantyczne 65 mln euro (300 mln zł). Zakończenie prac, których wykonawcą będzie Strabag , przewidziano na wiosnę 2019 roku. Inwestycja będzie oddawana w dwóch fazach.

Choć roboty dopiero ruszyły, 50 z 71 lokali, o które powiększy się centrum handlowe, już ma najemców. Wstępne umowy najmu podpisały firmy, do których należą takie marki odzieżowe jak: Zara, Pull&Bear, Stradivarius, Bershka, Oysho, Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, a także sieci Rossmann, Świat Książki, English Home, Jubitom, CCC, Pizza Hut, Superpharm, Costa Coffee, Home&You, Martes Sport, Okaidi Obaibi, Starbucks, The Body Shop, Yes, Tea&Tea, Pandora, Blue Diamond, Sun Loox, Telakces, HopChop, MAC oraz Mennica. Największymi najemcami pozostaną hipermarket Auchan, a także H&M, C&A oraz Go Sport.

Centrum handlowe Janki należy do funduszu Cromwell Polish Retail Fund (CPRF).

Wizualizacje inwestora

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź komentarz !
Podaj swoje Imię