PIASECZNO „Auchan… i życie się zmienia” to nowe hasło marketu, które od dziś ma towarzyszyć zmianom doświadczeń zakupowych klientów. Sklep wprowadza więcej nowoczesności i cztery międzynarodowe marki własne


Już można pobrać darmową aplikację Auchan z App Strore i Google Play. Na klientów, którzy wybiorą się na zakupy z apką w smartfonie czekają zniżki na specjalne oznaczone produkty. Apka zawiera także użyteczne informacje, aktualne gazetki oraz m.in. przepisy kulinarne i porady. Więcej na ten temat tu.

Wdrożeniu aplikacji towarzyszy również specjalna gazetka promująca cztery nieznane u nas marki własne sklepu: InExtenso by Auchan – marka tekstyliów umożliwiająca stworzenie jakościowych, wygodnych i modnych zestawów ubraniowych; Cosmia by Auchan – marka produktów kosmetycznych, z dużym wyborem zapachów i kosmetyków do pielęgnacji i makijażu; Actuel – marka produktów wyposażenia domu, z praktycznymi artykułami w niskich cenach oraz Qilive – produktów agd-rtv-tele, które wyróżniają się najnowszą technologią, funkcjonalnością i przystępnymi cenami.

Wraz z początkiem marca w hipermarketach wystartował innowacyjny konkurs dla klientek „Relooking by InExtenso”, którego twarzą jest Alicja Napiórkowska, stylistką z TVN.

– Wraz z Alicją, uczestnicy konkursu będą tworzyć profesjonalne stylizacje, bawić się stylem, poznawać świeże formy, kolory i hafty, tak aby pokazać najmodniejszy look sezonu InExtenso by Auchan – mówi Dorota Patejko, rzecznik prasowy Auchan Polska.

1 KOMENTARZ

  1. Ludzie co bardziej ogarnięci pomału już odchodzą od tych smartfonów wszystkich. Znudziły się po prostu a ci wciąż wymyślają jakieś NA SILE zastosowania do nich :/
    Jeszcze kilka lat i wrócą telefony stacjonarne tak jak wracają winyle. Tylko ludzie muszą dojrzeć do tego że być “pod telefonem” to nie luksus tylko niewola czy jakiś rodzaj smyczy.

Pozostaw odpowiedź Hg Anuluj odpowiedź

Wprowadź komentarz !
Podaj swoje Imię