Designer Outlet powiększa przestrzeń handlową i parkingową

8

PIASECZNO Designer Outlet Warszawa, znajdujący się przy ul. Energetycznej w Piasecznie rozbudowuje przestrzeń handlową i zwiększa liczbę miejsc parkingowych, dzięki czemu umocni swoją pozycję największego centrum outletowego premium w Polsce.

Inwestycja powiększy przestrzeń handlową Designer Outlet Warszawa w Piasecznie aż o 5 500 m², co stanowi prawie 1/3 już istniejącej. Powstanie również 400 dodatkowych miejsc parkingowych usytuowanych w wielopoziomowym garażu.

Dobudowane skrzydło handlowe pomieści około 30 nowoczesnych lokali handlowych przygotowanych na przyjęcie nowych najemców. Zarówno alejki wewnątrz jak i elewacja budynku centrum oraz garażu będą kontynuacją unikatowej architektury inspirowanej warszawską starówką. Nowe części obiektu zostały zaprojektowane przez zespół znanych architektów z firmy Chapman Taylor.
– Bardzo cieszymy się z rozpoczęcia prac związanych z rozbudową – mówi Thomas Reichenauer, współzałożyciel i Managing Director, ROS Retail Outlet Shopping, operator Designer Outlet Warszawa. – Designer Outlet Warszawa ma silną pozycję i jest unikalną propozycją na retailowej mapie Warszawy. Dzięki nowej części handlowej będziemy mogli spełnić rosnące oczekiwania naszych klientów, w tym coraz liczniejszej grupy turystów, zarówno ze wszystkich regionów Polski jak i z zagranicy”
Projekt rozbudowy, oprócz nowej części handlowej zakłada także oddanie do użytku wielopoziomowego parkingu krytego, z bezpośrednim wejściem do centrum oraz windą. Garaż będzie miał 4 kondygnacje i tym samym zwiększy powierzchnię parkingową o 400 miejsc.
Designer Outlet Warszawa to jedno z ciekawszych miejsc na handlowej mapie Polski, które oprócz wspomnianej wielokrotnie nagradzanej architektury, wyróżnia bogaty tenant mix. Centrum zdecydowanie stawia na półkę premium i takie marki coraz częściej można spotkać wędrując alejkami handlowymi. Na dotychczasowej łącznej powierzchni ponad 17 tys. m² znajdują się m.in. butiki takich marek jak, Armani, Boss, Calvin Klein, Furla, Guess, Liu Jo, Nike, Pandora, Pinko, Tommy Hilfiger, Trussardi, i wiele innych.
Prace zostały zaplanowane tak, by zminimalizować utrudnienia i ograniczenia mające wpływ na komfort odwiedzających centrum klientów i prowadzone będą w kilku etapach. Otwarcie nowej części planowane jest na jesień 2020.

inf

8 KOMENTARZE

  1. Czy Designer Outlet i Decathlon raczą łaskawie dołożyć się do rozbudowy skrzyżowania, które ledwo kwiczy? Aż się prosi o budowę estakad, bo oczekiwanie na zielone światło przy tylu skrętach trwa wieczność. Skoro mają pieniądze na rozbudowe placówki handlowej to powinni też dorzucić się do rozbudowy infrastruktury z ktorej korzystają klienci
    Czy nasi włodarze są w stanie to wyegzekwować? Może redakcja zainteresowałaby się paraliżem na skrzyżowaniu a nie koparkami na terenie centrum handlowego
    Auchan przed laty wybudowało „slimaki”. Można? mOżna
    Ps. a wyczucie gustu proijektanta – infantylne ..

    • Formalnie nie mają takiego obowiązku,niestety.Z auchan jeśli dobrze pamiętam było tak,że dostali wakacje podatkowa w zamian za zbudowanie sobie dojazdu,ale i tak wywiązali się z 10 letnim opóźnieniem.Prawo w tym kraju jest chare-podatnicy fundują komercyjnym firmom infrastrukturę,a te nawet 1 zł podatku nie płacą w tym kraju.

Skomentuj ania Anuluj odpowiedź

Wprowadź komentarz !
Podaj swoje Imię