Które urzędy otwierają się na mieszkańców?

2

30 maja ruszał IV etap znoszenia ograniczeń. Nie będzie już limitu osób na określoną powierzchnię lub liczbę okienek w sklepie, restauracji, na targu, w punkcie usługowym i na poczcie. Czy nasze urzędy również zniosą ograniczenia i przywrócą możliwość bezpośredniej obsługi mieszkańców?

 

Pierwszy otworzył się Urząd w Prażmowie

Urząd Gminy Prażmów już od poniedziałku 25 maja przywrócił możliwość bezpośredniej obsługi mieszkańców, przy zachowaniu odpowiednich rygorów sanitarnych. Dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu w urzędzie nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi. Interesanci są wpuszczani do urzędu pojedynczo, w maseczkach i z własnym długopisem. Obowiązuje też zachowanie dystansu i konieczność dezynfekcji rąk. Mimo otwartych drzwi urząd rekomenduje wcześniejsze umówienie terminu wizyty telefonicznie lub e-mailem. Proponuje nadal jako podstawową i najbardziej bezpieczną formą składania pism do Urzędu formę elektroniczną na adres e-mail: kancelaria@prazmow.pl lub na skrzynkę ePUAP

Urząd w Górze Kalwarii

Od poniedziałku 1 czerwca drzwi Urzędu Miasta i Gminy Góra Kalwaria oraz ratusza będą otwarte dla interesantów. Ze względu na bezpieczeństwo, w budynku obowiązuje zasada zasłaniania nosa i ust. Każdy kto planuje wizytę w magistracie jest proszony, aby zaraz po wejściu zdezynfekował dłonie. Pracę wznowi również punkt kasowy w ratuszu.

CZYTAJ TAKŻE:  Dział Pomocy Środowiskowej OPS na kwarantannie.

Starostwo Powiatowe w Piasecznie

Również w poniedziałku 1 czerwca Starostwo Powiatowe w Piasecznie będzie wpuszczać interesantów na teren urzędu, ale wciąż z pewnymi ograniczeniami. Konieczne będzie zachowanie wymogów sanitarnych. Przy wejściu trzeba będzie zdezynfekować ręce, a na terenie budynków mieć zasłonięte usta i nos. Do budynku przy Chyliczkowskiej w tym samym czasie wpuszczanych będzie trzech interesantów. Będą oni mogli udać się wyłącznie do sali obsługi i do punktu paszportowego. W sali obsługi stały dyżur pełnić będzie pracownik kancelarii, natomiast pracownicy wydziałów merytorycznych schodzić będą, jeśli wystąpi taka konieczność. W budynku jednocześnie obsługiwanych będzie trzech interesantów.

W Wydziale Komunikacji i Transportu przy ul. Czajewicza osobista wizyta będzie możliwa po wcześniejszym umówieniu drogą mailową:

CZYTAJ TAKŻE:  Koronawirus w urzędzie! Przechodzą w tryb pracy wewnętrznej

W Wydziale Geodezji i Katastru bezpośrednia obsługa będzie wyglądała następująco:
Obsługa interesantów w sprawie wypisów, wyrysów, kopii map i materiałów zasobu geodezyjnego – bez wcześniejszego umówienia się, maksymalnie 2 osoby jednocześnie, na dwóch stanowiskach.

Składanie wniosków i pism nadal będzie możliwe do skrzynki podawczej udostępnionej w tzw. „śluzie” (wejście B do budynku).

Pozostałe sprawy po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod numerami:

  • 22 735 58 46 – wgląd do materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • 22 735 58 00 – postępowania ewidencji gruntów i budynków
  • 22 735 58 29 – postępowania i sprawy z zakresu: ochrony gruntów i budynków oraz wspólnot gruntowych i mienia gromadzkiego
  • 22 735 58 03 – zaświadczenia oraz pisma z zakresu udzielania informacji
  • 22 735 58 04 – sprawy dotyczące narad koordynacyjnych
  • 22 735 58 28 – sprawy dotyczące rejestru cen i wartości nieruchomości.

Konsultacje dla wykonawców prac geodezyjnych są możliwe w godzinach 9.00 – 10.00 po wcześniejszym umówieniu się z poszczególnym weryfikatorem (ew. innym pracownikiem wydziału) pod właściwym numerem telefonu.

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź komentarz !
Podaj swoje Imię