Obniżki sezonowe – czy mogą na nie liczyć także klienci outletów?

1

PIASECZNO 8 na 10 Polaków przyznaje, że z zakupami zdarza im się czekać do czasu wyprzedaży lub akcji promocyjnych*.

Z danych przedstawionych przez Designer Outlet Warszawa wynika, że także klienci outletów chętnie korzystają z dodatkowych obniżek – w trakcie akcji Szalony Weekend sprzedaż w centrum zwiększa się o blisko 30%. W tym czasie klienci, oprócz możliwości skorzystania z zawsze obowiązujących w outletach o 30-70% niższych cen, mogą liczyć na dodatkowe rabaty oraz bony zniżkowe na kolejne zakupy.

W centrach outletowych na co dzień można znaleźć produkty w cenach o 30-70% niższych od cen regularnych – wszystkie sklepy zobowiązane są do przestrzegania tej zasady. Pomimo stałych promocji, outlety nie rezygnują z wyczekiwanych przez klientów dodatkowych, sezonowych rabatów, typowych dla innych galerii handlowych. Dlatego też, podobnie jak w sklepach regularnych, w czerwcu możemy w centrach Designer Outlet zrobić zakupy w znacznie niższych cenach oraz skorzystać ze specjalnych bonusów.

Jest taniej, więc kupujemy więcej
Według raportu KPMG, 80% Polaków deklaruje, że z zakupami zdarza im się czekać do czasu wyprzedaży. Potwierdzają to także dane Designer Outlet Warszawa. Porównując dni tygodnia bez dodatkowych obniżek z dniami przypadającymi na akcję Szalony Weekend, w których na klientów czekają specjalne promocje, można zauważyć aż 30% wzrost sprzedaży oraz 13% wzrost liczby odwiedzających. Co więcej, z roku na rok zainteresowanie Szalonym Weekendem jest coraz większe – każda kwartalna akcja to średnio o ¼ więcej odwiedzających niż w roku poprzednim oraz o blisko 30% większa sprzedaż.

– Klienci wyczekują naszych specjalnych akcji i chętnie korzystają z przygotowanych dodatkowych rabatów i bonusów. Podczas przypadającego na koniec czerwca Szalonego Weekendu będą mogli skorzystać z wyjątkowych ofert przygotowanych przez marki, takie jak Adidas, Armani, Geox, Högl, Mango i wiele innych. Tym bardziej, że za każde wydane 300 zł klient będzie upoważniony do odbioru bonu zniżkowego o wartości 100 zł na kolejne zakupy – mówi Agnieszka Kuś, Marketing Manager Designer Outlet Warszawa.

Szalony Weekend w Designer Outlet Warszawa trwa.

* Raport “Zakupy Polaków na wyprzedażach. Kto realnie zarządza procesem zakupu – konsument czy sprzedawca?”, KPMG, 2018.

1 KOMENTARZ

  1. Zdradzę wam tajemnicę, jeśli kupujecie ciucha w przecenie 70% to sieciówka i tak ma na was zarobek 200% licząc koszty produkcji, dystrybucji itd. 😉

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź komentarz !
Podaj swoje Imię