Organizacja pracy Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno w okresie od 04.11 do 04.12.2020 r.

0

PIASECZNO Od 4 listopada do 4 grudnia 2020 r. Urząd Miasta i Gminy Piaseczno będzie wykonywać zadania w sposób ograniczający bezpośrednią obsługę interesantów.

BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA INTERESANTÓW
będzie możliwa tylko w zakresie:

  • spraw z zakresu ewidencji ludności: dowody osobiste, meldunki itd. (Wydział WSO)– po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty; zapisy pod numerem telefonu :
    (22) 70 17 600 lub przez internet: system rezerwacji
  • spraw z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego – po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty; zapisy pod numerem telefonu (22) 70-17-637; (zapisywanie nie dotyczy sporządzania aktów zgonu)
  • przyjmowania wpłat (kasa) – bez konieczności umawiania (kolejkomat),

ZAŁATWIANIE INNYCH SPRAW:

  1. za pośrednictwem kanałów elektronicznych (mail: urzad@piaseczno.eu; e-puap).
  2. telefonicznie:
  • Wydział Urbanistyki i Architektury – (22) 70-17-551
  • Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami – (22) 70-17-553
  • Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Rolnej – (22) 70-17-540
  • Wydział Ewidencji Działalności Gospodarczej (22) 70-17-517 lub 518
  • Wydział Finansowy – (22) 70-17-508; (22) 70-17-510
  • Wydział Inwestycji Drogowych i Inżynierii Ruchu – (22) 70-17-675 (sprawy Inżynierii ruchu) ; (22) 70-17-656 (sprawy inwestycyjne)
  • Wydział Utrzymania Infrastruktury i Transportu Publicznego – (22) 70-17-686
  • Wydział Inwestycji – (22) 70-17-667 lub (22) 70-17-668
  • Wydział Gospodarki Odpadami – (22) 70-17-532
  • Wydział Spraw Społecznych – (22) 70-17-646
  • Wydział Świadczeń Społecznych – (22) 70-17-581 (w sprawachfunduszu alimentacyjnego); 70-17-559 lub 561 (w sprawach świadczeń 500+ i 300+); 70-17-569 lub 574 (w sprawach świadczeń rodzinnych)
  • Wydział Utrzymania Terenów Publicznych – (22) 70-17-652.
  • Wydział Polityki Mieszkaniowej – (22) 70-17-592 lub (22) 70-17-586
  • Wydział Księgowości Budżetowej – (22) 70-17-616
  • Wydział Spraw Obywatelskich – (22) 70-17-600
  • Urząd Stanu Cywilnego – (22) 70-17-637
  • Wydział Kadr i Administracji – (22) 70-17-575, (22) 70-17-577
  • Referat Zamówień Publicznych – (22) 70-17-655
  • Referat Polityki Mobilności i Transportu (22) 70-17-684
  • Referat Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obronnych i Ochrony Przeciwpożarowej – (22) 70-17-538
  • Referat Innowacji Miejskich – (22) 726-80-43
  • Referat Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych – (22) 756-20-08
  • Biuro Promocji i Kultury – (22) 70-17-650
  • Biuro Rady Miejskiej – (22) 756-93-86
  • Samodzielne stanowisko ds. polityki energetycznej – (22) 70-17-660
  • Samodzielne stanowisko ds. rozwoju i polityki gospodarczej 515-001-112
  • Straż Miejska – (22) 750-21-60.
CZYTAJ TAKŻE:  Wspierajmy przedsiębiorców!

SKŁADANIE DOKUMENTÓW:

  • za pośrednictwem poczty,
  • poprzez wrzucenie dokumentów do wystawionych w tym celu oznaczonych skrzynek, w poszczególnych lokalizacjach lub w przypadku konieczności uzyskania potwierdzenia złożenia dokumentu – bezpośrednio w punkcie obsługi kancelaryjnej.

OSOBISTY ODBIÓR DOKUMENTÓW:

Tylko po telefonicznym umówieniu terminu (telefony powyżej).

GODZINY PRACY URZĘDU:

poniedziałek-piątek 8:00 – 16:00

Powyżej wyświetlone Zarządzenie ADK.0050.82.2020 (.pdf 1,37 MB) nie jest dostępne cyfrowo. Jeżeli ktoś jest zainteresowany dostępną wersją dokumentu, należy skontaktować się z Wydziałem Kadr i Administracji.

 

Biuro Promocji i Kultury

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź komentarz !
Podaj swoje Imię