PIASECZNO W urzędzie gminy w Piasecznie z związku z potwierdzonymi przypadkami Covid-19 u pracowników Wydziału Urbanistyki i Architektury oraz Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami, obsługa mieszkańców może być utrudniona.
W związku z potwierdzonymi przypadkami COVID-19 wśród pracowników urzędu, do czasu przeprowadzenia i potwierdzenia badań u pozostałych pracowników Wydziału Urbanistyki i Architektury oraz Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami, w wydziałach tych obowiązuje praca zdalna. Obsługa mieszkańców przez te wydziały może być obecnie utrudniona. Po potwierdzeniu wyników badań urząd poinformuje mieszkańców w oddzielnym komunikatem o trybie pracy tych wydziałów.
BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA INTERESANTÓW
będzie możliwa tylko w zakresie:
- spraw z zakresu ewidencji ludności: dowody osobiste, meldunki itd. (Wydział WSO)– po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty; zapisy pod numerem telefonu :
(22) 70 17 600 lub przez internet: system rezerwacji - spraw z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego – po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty; zapisy pod numerem telefonu (22) 70-17-637; (zapisywanie nie dotyczy sporządzania aktów zgonu)
- przyjmowania wpłat (kasa) – bez konieczności umawiania (kolejkomat),
ZAŁATWIANIE INNYCH SPRAW:
- za pośrednictwem kanałów elektronicznych (mail: [email protected]; e-puap).
- telefonicznie:
- Wydział Urbanistyki i Architektury – (22) 70-17-551
- Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami – (22) 70-17-553
- Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Rolnej – (22) 70-17-540
- Wydział Ewidencji Działalności Gospodarczej (22) 70-17-517 lub 518
- Wydział Finansowy – (22) 70-17-508; (22) 70-17-510
- Wydział Inwestycji Drogowych i Inżynierii Ruchu – (22) 70-17-675 (sprawy Inżynierii ruchu) ; (22) 70-17-656 (sprawy inwestycyjne)
- Wydział Utrzymania Infrastruktury i Transportu Publicznego – (22) 70-17-686
- Wydział Inwestycji – (22) 70-17-667 lub (22) 70-17-668
- Wydział Gospodarki Odpadami – (22) 70-17-532
- Wydział Spraw Społecznych – (22) 70-17-646
- Wydział Świadczeń Społecznych – (22) 70-17-581 (w sprawach funduszu alimentacyjnego); 70-17-559 lub 561 (w sprawach świadczeń 500+ i 300+); 70-17-569 lub 574 (w sprawach świadczeń rodzinnych)
- Wydział Utrzymania Terenów Publicznych – (22) 70-17-652.
- Wydział Polityki Mieszkaniowej – (22) 70-17-592 lub (22) 70-17-586
- Wydział Księgowości Budżetowej – (22) 70-17-616
- Wydział Spraw Obywatelskich – (22) 70-17-600
- Urząd Stanu Cywilnego – (22) 70-17-637
- Wydział Kadr i Administracji – (22) 70-17-575, (22) 70-17-577
- Referat Zamówień Publicznych – (22) 70-17-655
- Referat Polityki Mobilności i Transportu (22) 70-17-684
- Referat Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obronnych i Ochrony Przeciwpożarowej – (22) 70-17-538
- Referat Innowacji Miejskich – (22) 726-80-43
- Referat Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych – (22) 756-20-08
- Biuro Promocji i Kultury – (22) 70-17-650
- Biuro Rady Miejskiej – (22) 756-93-86
- Samodzielne stanowisko ds. polityki energetycznej – (22) 70-17-660
- Samodzielne stanowisko ds. rozwoju i polityki gospodarczej 515-001-112
- Straż Miejska – (22) 750-21-60.
SKŁADANIE DOKUMENTÓW:
- za pośrednictwem poczty,
- poprzez wrzucenie dokumentów do wystawionych w tym celu oznaczonych skrzynek, w poszczególnych lokalizacjach lub w przypadku konieczności uzyskania potwierdzenia złożenia dokumentu – bezpośrednio w punkcie obsługi kancelaryjnej.
OSOBISTY ODBIÓR DOKUMENTÓW:
Tylko po telefonicznym umówieniu terminu (telefony powyżej).
GODZINY PRACY URZĘDU:
poniedziałek-piątek 8:00 – 16:00