POWIAT W dniach 17-24 marca obsługa klientów w Urzędzie Skarbowy w Piasecznie będzie realizowana wyłącznie poprzez usługi elektroniczne oraz informację telefoniczną.
Na stronie podatki.gov.pl/usługi-online znajdą Państwo m.in. linki do elektronicznych zeznań podatkowych, zaświadczeń, jednolitego pliku kontrolnego (JPK), wniosków o ustanowienie i odwołanie pełnomocnika czy karty podatkowej. Sprawne rozliczanie podatków lub korekty bez wizyty w urzędzie skarbowym umożliwiają również e-usługi Krajowej Administracji Skarbowej (KAS), czyli Twój e-PIT i e-Deklaracje, dostępne na podatki.gov.pl.
Deklaracje, pisma oraz inne dokumenty można złożyć w urzędzie – poprzez wrzucenie do wystawionej urny. W tym przypadku bez potwierdzenia wpływu do urzędu.
Dane kontaktowe
Urząd zachęca też do kontaktu za pośrednictwem platformy e-PUAP lub telefonicznego:
- udzielanie informacji w sprawie podatków: PIT – 603 096 714, 22 726 68 40; VAT – 22 726 68 76, 22 726 68 38, 22 726 68 87, 22 726 68 34 i CIT – 22 726 68 13;
- sprawy karne skarbowe – 22 726 69 06;
- spadki i darowizny – 22 726 69 14;
- rejestracja podatników – 22 726 67 10, 22 726 67 11, 22 726 67 12;
- egzekucja administracyjna – 22 726 67 18, 22 726 67 17, 22 726 67 16, 22 726 67 21, 22 726 67 25;
- rachunkowość podatkowa – 22 726 68 24, 22 726 68 28, 22 726 68 27;
- kontrola podatkowa – 603 096 741, 22 726 68 18;
- komórka wierzycielska – 22 726 69 11, 22 726 69 31, 22 726 69 13;
- sprzedaż nieruchomości – 22 726 69 21;
- sprzedaż nieruchomości, karta podatkowa, działy specjalne produkcji rolnej, wnioski split payment – 22 726 69 20;
- postępowania podatkowe, osoby duchowne, split payment: 22 726 69 24;
- postępowanie podatkowe VAT – 22 726 69 24, 22 726 69 19;
- postępowanie podatkowe podatek dochodowy – 22 726 69 23.
Adres e-mail do Urzędu Skarbowego w Piasecznie: [email protected].