PIASECZNO Designer Outlet Warszawa może zaliczyć miniony rok do udanych. W porównaniu z 2018 r., centrum odnotowało zarówno wzrost sprzedaży, jak i odwiedzalności. Na sukces wpływ miał m.in. sposób zarządzania obiektem, w tym nawiązanie współpracy z nowymi, znanymi na świecie markami.
Z danych finansowych Designer Outlet Warszawa wynika, że popularność centrum z roku na rok jeszcze bardziej rośnie i to pomimo ograniczeń związanych z ustawą o zakazie handlu w niedziele. Outlet zakończył 2019 r. z bardzo dobrymi wynikami. W porównaniu z rokiem poprzednim, sprzedaż wzrosła o 10,3%, a odwiedzalność o 1,5%.
– To znakomita wiadomość i sygnał, że nasze działania są skuteczne. Efektywne zarządzanie centrum sprawia, że klienci mogą cieszyć się udanymi zakupami swoich ulubionych marek w niższych cenach, a najemcy coraz większymi obrotami. Podejmujemy wiele aktywności marketingowych, przeprowadzamy badania jakości obsługi, nawiązujemy współpracę z kolejnymi, popularnymi na całym świecie markami. Cieszymy się, że obrana przez nas strategia przynosi efekty – mówi Katarzyna Ciemińska, Dyrektor Centrum Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.
Nowe marki
Od początku 2019 r. do Designer Outlet Warszawa dołączyło czterech nowych najemców. W lutym w centrum otwarto sklep włoskiej marki GEOX, oferujący wysokiej jakości obuwie dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Salon zajął powierzchnię ponad 172 m kw. Następnie poszerzono asortyment akcesoriów podróżniczych o sklep Wittchen Travel. W sierpniu zdecydowano się na współpracę z Kazar Studio w formule pop-up store – był to pierwszy w Warszawie i okolicach sklep tej marki. Pod koniec roku na ponad 318 m kw. zadebiutował Sizeer – jeden z największych dystrybutorów światowych marek sportowych.
– W 2020 r. planujemy nawiązanie współpracy z kolejnymi, znanymi markami. Będzie to dla nas pełen wyzwań rok, jednak dzięki potwierdzeniu, że nasze działania są skuteczne, podchodzimy do niego pełni optymizmu. Mamy nadzieję, że i tym razem uda nam się spełnić oczekiwania naszych klientów oraz najemców i już niedługo będziemy mogli informować o kolejnych sukcesach – dodaje Katarzyna Ciemińska.
Ceny wzrosły to i sprzedaż wzrosła.
Przyjeżdża tu mnóstwo obcokrajowców głównie z Telawiwu, więc ceny na ich kieszeń konkurencyjne 🙂
Zasługa także rządu RP. Wzrost dochodów społeczeństwa w ciągu ostatnich 5 lat, ograniczenie mafijnych karuzeli podatkowych VAT oraz zmiana kierunku strumienia pieniądza poprzez programy społeczne – np. 500+, dodatkową emeryturę, niższe podatki, w tym niektóre podatki ZUS – wpłynęły na zachowania konsumentów i pobudziły popyt. Wolne niedziele, tak mocno kontestowane przez krwiożercze związki pracodawców, zmieniły zachowania społeczne i wygenerowały nowe aktywności które wymagają zaopatrzenia, także w odzież, w tym sportową, elegancka, także patelnie, rondle i zestawy ogrodowe, dewocjonalia, utwory patriotyczne
Gabrysiu nie uderzylas się w główkę?