Sprawdziliśmy, w jaki sposób będzie można wjechać na Puławską-Bis

5

LESZNOWOLA Budowa pierwszego odcinka trasy S7 od lotniska do węzła Lesznowola powinna zakończyć się jesienią przyszłego roku. Tymczasem wiele osób zadaje sobie pytanie, jak będzie można wjechać na nową drogę i w którym miejscu zostaną usytuowane zjazdy. Postanowiliśmy to sprawdzić


Wchodząc na stronę GDDKiA i oglądając mapy trasy S7 dochodzę do wniosku, że po wybudowaniu węzła Lesznowola nie będzie z naszej okolicy możliwości wjechania ani zjechania z Puławskiej Bis, aż do czasu wybudowania nowej drogi 721, a to nastąpi może za 10 lat, patrząc na tempo realizacji tej inwestycji – zwraca uwagę jeden z naszych czytelników. Podobnych głosów pojawiło się w ostatnim czasie więcej. Sporo osób zastanawia się także, czy wjazd na odcinek „A” Puławskiej Bis będzie znajdował się przy skrzyżowaniu ulicy Postępu ze Słoneczną, czy może w miejscu planowanego węzła, bliżej Nowej Iwicznej. O wyjaśnienie tych wątpliwości poprosiliśmy Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad.
Małgorzata Tarnowska, rzeczniczka warszawskiego oddziału GDDKiA poinformowała nas, że wykonawca pierwszego od Warszawy odcinka trasy (firma Polaqua) opracowuje projekt stałej organizacji ruchu dla budowanego fragmentu drogi ekspresowej. Ma on uwzględniać obecną sytuację, a więc brak nowej drogi 721.
– Organizacja ta przewiduje wjazd na drogę ekspresową z węzła Lesznowola przez rondo na istniejącej ulicy Postępu, po wschodniej stronie drogi ekspresowej S7 – precyzuje Małgorzata Tarnowska. – Osoby wracające z Warszawy będą mogły zjechać z ekspresówki poprzez częściowo udostępniony węzeł Lesznowola na ulicę Postępu z jednej strony oraz tymczasowy łącznik z projektowaną drogą lokalną po zachodniej stronie drogi ekspresowej S7 do drogi wojewódzkiej nr 721.

TW

5 KOMENTARZE

  1. korki korki i jeszcze raz korki – 721 już teraz jest przeciążona dodajmy przejazdy kolejowe ze szlabanami w Nowej Iwicznej i Starej Iwicznej – obym się mylił acz wygląda na to, że ul. puławska bądź droga przez Konstancin będą najszybszymi trasami aby dostać się do Warszawy…

  2. Ktoś mądry kiedyś powiedział, że jeden obrazek znaczy więcej niż tysiąc słów… Zamiast w mętny sposób tłumaczyć wystarczyło wrzucić jakąś grafikę.

  3. A tymczasem ruch w starostwie pt. „DW721 bis jak najszybciej” po obradach w ubiegłym roku – ucichł. Pewnie znów wina MZDW, projektanta albo nie wiadomo kogo jeszcze, ale ZRID to pewnie minimum 2022-23, a budowa kolejne dwa lata…

  4. Za brak połączenia Piaseczna z S7 ktoś powinien odpowiedzieć. Serio to już nie jest przeoczenie, to niedbalstwo i lekceważenie mieszkańców całkiem sporego miasta.
    Przedłużenie Okulickiego/721 w obecnej chwili powinno być na ukończeniu a nie ma go nawet w realnym planie.
    Myślę że otwarcie S7 i brak dojazdu do trasy będzie doskonałym przykładem zaniedbania ze strony gminy. Ci co cieszą się na otwarcie „Puławskiej-BIS” mogą być bardzo rozczarowani.
    To samo z resztą tyczy się węzła Zamienie, infrastruktura dojazdowa na poziomie drogi klasy D

  5. Zabranie pasa na Puławskiej na bus pas po uruchomieniu Puławskiej bis to żart. Co ma Puławska bis do puławskiej kiedy całe wsie okoliczne tworzące „miasto” jeszcze przed Piasecznem jak np, Julianów itp. nie mają wjazdu na puławską bis, zamiast zrobić przedłużenie Energetycznej do puławskiej bis, to wybudowali właśnie tam osiedla. Nie żartuję przed otworzeniem puławskiej bis i zlikwidowaniem jednego pasa były mniejsze korki niż teraz, a domów i centrów handlowych przybywa w zastraszającym tempie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź komentarz !
Podaj swoje Imię