PIASECZNO O 13,6 proc. wzrosła sprzedaż w I półroczu 2019 r. w piaseczyńskim Designer Outlet w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim. Centrum odnotowało o 3 proc. więcej klientów, pomimo ponad dwukrotnie mniejszej liczby niedziel handlowych, które wynikają z ustawy
W pierwszym półroczu 2019 r. centra handlowe musiały zmierzyć się z zaostrzeniem przepisów o zakazie handlu w niedziele. W wyniku kolejnych obostrzeń sklepy miały do dyspozycji aż o 8 niedziel handlowych mniej niż w tym samym okresie w roku poprzednim. Czy w tej nowej rzeczywistości odnalazło się jedno z największych centrów outletowych w województwie mazowieckim?
– Podejmowaliśmy wiele działań mających na celu ograniczenie negatywnego wpływu zakazu handlu w niedziele na nasze centrum, najemców oraz klientów – mówi Katarzyna Ciemińska, Center Manager Designer Outlet Warszawa. – Analizując dane finansowe możemy przyznać, że nam się to udało. Designer Outlet Warszawa zakończył pierwsze półrocze ze wzrostem sprzedaży aż o 13,6 proc. w porównaniu z tym samym okresem w 2018 r. To bardzo dobry wynik zważywszy na wcześniejsze prognozy zakładające, że na zakazie handlu w niedziele najbardziej stracą właśnie outlety.
Coraz większe znaczenie marek premium
Nie bez znaczenia dla dobrych wyników finansowych jest oferta marek premium. Ich obecność w Designer Outlet Warszawa, gdzie ceny są zawsze o 30-70% niższe od cen regularnych sprawia, że moda „z wyższej półki” jest dostępna dla szerokiego grona klientów.
– Naszą przewagą na rynku jest przede wszystkim duża różnorodność oferty – zwraca uwagę Katarzyna Ciemińska. – Znane międzynarodowe firmy modowe, takie jak Armani, Calvin Klein, Furla, Pinko, Tommy Hilfiger, Trussardi oraz wiele innych wybierają nasze centrum na lokalizację swoich salonów. Warto podkreślić, że część z nich to jedyne sklepy outletowe w Polsce. Klienci doceniają ich dostępność oraz bogatą ofertę, co przekłada się na wzrost sprzedaży.
Outlet przyjazny obcokrajowcom
Designer Outlet w Piasecznie także jedyne centrum handlowe w Polsce, które umożliwia klientom spoza Unii Europejskiej natychmiastową refundację podatku VAT w kantorze znajdującym się na terenie outletu. Nie ma więc potrzeby wywożenia produktów poza granicę, aby uzyskać zwrot. Turyści otrzymują pieniądze jeszcze tego samego dnia i mogą kontynuować zakupy.
– Nasze centrum odwiedzane jest przez klientów z wielu krajów – mówi Katarzyna Ciemińska. – Liczną grupę stanowią podróżni spoza Unii Europejskiej, np. z Izraela, Ukrainy, Białorusi, Norwegii czy nawet Chin. To właśnie dla nich przygotowaliśmy ułatwienie w postaci możliwości uzyskania natychmiastowego zwrotu podatku za zakupy. Analizowanie potrzeb wszystkich klientów jest naszym kluczowym zadaniem i przynosi zamierzone efekty, co odwzorowują wyniki uzyskane przez Designer Outlet Warszawa w I połowie 2019 roku.
AB
A to jest to centrum co się wstydzi swojej lokalizacji ?
Artykuł sponsorowany. Szkoda tylko, że nie do końca wiadomo jakie jest założenie i sens. Jeżeli artykuł ma zachęcać do zakupów obcokrajowców, to chyba nie tu. Poza tym wówczas raczej powinien być w języku angielskim. Jest się czym chwalić, że obcokrajowiec z bardziej zasobnym portfelem wyda mniej niż Polak… Gdyby tylko jeszcze było tam coś wartego uwagi i ceny rzeczywiście atrakcyjne i znacznie obniżone, byłoby super. Niestety, ale tak nie jest…
Art. 36 ust. 3 prawa prasowego: Ogłoszenia i reklamy muszą być oznaczone w sposób nie budzący wątpliwości, iż nie stanowią one materiału redakcyjnego.
Że jesteście gniotem straszliwym, to wiedziałem od dawna. Ale jak już macie w d… prawo, to jest inny poziom pseudodziennikarstwa.
Artykuł nie jest ogłoszeniem ani reklamą.
Nie? To czekam na cykl artykułów podsumowujących wyniki sprzedażowe WSZYSTKICH sklepów w okolicy.