PIASECZNO „Auchan… i życie się zmienia” to nowe hasło marketu, które od dziś ma towarzyszyć zmianom doświadczeń zakupowych klientów. Sklep wprowadza więcej nowoczesności i cztery międzynarodowe marki własne
Już można pobrać darmową aplikację Auchan z App Strore i Google Play. Na klientów, którzy wybiorą się na zakupy z apką w smartfonie czekają zniżki na specjalne oznaczone produkty. Apka zawiera także użyteczne informacje, aktualne gazetki oraz m.in. przepisy kulinarne i porady. Więcej na ten temat tu.
Wdrożeniu aplikacji towarzyszy również specjalna gazetka promująca cztery nieznane u nas marki własne sklepu: InExtenso by Auchan – marka tekstyliów umożliwiająca stworzenie jakościowych, wygodnych i modnych zestawów ubraniowych; Cosmia by Auchan – marka produktów kosmetycznych, z dużym wyborem zapachów i kosmetyków do pielęgnacji i makijażu; Actuel – marka produktów wyposażenia domu, z praktycznymi artykułami w niskich cenach oraz Qilive – produktów agd-rtv-tele, które wyróżniają się najnowszą technologią, funkcjonalnością i przystępnymi cenami.
Wraz z początkiem marca w hipermarketach wystartował innowacyjny konkurs dla klientek „Relooking by InExtenso”, którego twarzą jest Alicja Napiórkowska, stylistką z TVN.
– Wraz z Alicją, uczestnicy konkursu będą tworzyć profesjonalne stylizacje, bawić się stylem, poznawać świeże formy, kolory i hafty, tak aby pokazać najmodniejszy look sezonu InExtenso by Auchan – mówi Dorota Patejko, rzecznik prasowy Auchan Polska.
Ludzie co bardziej ogarnięci pomału już odchodzą od tych smartfonów wszystkich. Znudziły się po prostu a ci wciąż wymyślają jakieś NA SILE zastosowania do nich :/
Jeszcze kilka lat i wrócą telefony stacjonarne tak jak wracają winyle. Tylko ludzie muszą dojrzeć do tego że być „pod telefonem” to nie luksus tylko niewola czy jakiś rodzaj smyczy.