ZTM w Warszawie informuje, że od 1 stycznia 2018 r. nastąpią zmiany w systemie sprzedaży biletów.


9 KOMENTARZE

  1. Wcale mi się to nie podoba, starsi ludzie mają problem z obsługą automatów. Poza tym zanim zdąży się bilet z automatu wziąć, kontroler może ukarać za brak biletu. A kioski z biletami też są rzadkością na obrzeżach miasta 🙁

    • Zgadzam się w 100 proc. Kupowanie biletu u kierowcy jest o wiele wygodniejsze i szybsze. W przypadku automatu zawsze odczuwam strach czy on aby na pewno uzna wrzuconą przeze mnie gotówkę, czy wyda mi ten bilet i czy wyda go na tyle szybko, żeby kanar, jeśli właśnie dokonuje kontroli, nie wepchnął mi w tym czasie mandatu. Takiemu „ulepszeniu” i zautomatyzowaniu mówię stanowcze NIE. A i fakt, że coraz trudniej o zakup biletów w kiosku. Dlatego jeśli mam okazję to kupuję ich więcej. 🙂

      • Można bilety kupić po pracy. Kierowca ma kierować, zwłaszcza, że jest nalepka o wyliczonej kwocie,a 90 proc. atakuje 50 pln i traci czas na resztę

  2. A co w przypadku gdy biletomat nie działa, a w pobliskim rejonie nie ma kiosku? Np. na trasie 709 bardzo często nie działa biletomat. A kierowca często nie ma biletów. Kilka razy spotkałem się z pasażerami po godzinie 21. I co wtedy? Trzeba czekać 40 minut bo w kolejnym autobusie może będzie działał?
    Rozumiem ze w takim przypadku mandatu nie przewidują?

  3. Szanowni państwo kierowca czy motorniczy ma obowiązek prowadzić pojazd zgodnie z rozkładem jazdy. Czy tak ciężko pasażerom kupić jednorazowo wkiosku czy sklepiekilka biletów na zaś. Biorę ostatni z portfela, to od razu kupuje następne.

  4. Jak dla mnie głupota np. w Magdalence czy Sękocinie nie ma kiosku ani biletomatow. Jak ludzie mają kupować bilety jak np. skończy im się bilet miesięczny? Nie zawsze ludzie wracając do domu i mają czas by kupić bilet na drugi dzień

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź komentarz !
Podaj swoje Imię