W tej sprawie interweniowała radna Olga Śmietanowska, która złożyła oficjalny wniosek do burmistrza Piaseczna o pilne rozwiązanie problemu. W piśmie zwraca uwagę, że biletomat jest wyłączony z użytku od ponad trzech miesięcy, a mieszkańcy są zmuszeni do szukania alternatyw, często w znacznej odległości od dworca. Radna proponuje umieszczenie nowego automatu w innym miejscu, jeśli dotychczasowe rozmowy z ZTM Warszawa nie przynoszą skutku.
Oburzenia nie kryją także mieszkańcy. Jedna z czytelniczek naszego portalu napisała: „Brak kasownika na dworcu od dawna, teraz jeszcze likwidują biletomat. Jak mamy korzystać z SKM, skoro nie ma gdzie doładować karty? Władze nic z tym nie robią, tylko sobie pałace budują.”
Mieszkańcy liczą na szybką reakcję władz Piaseczna i konkretne działania w tej sprawie. W przeciwnym razie problem codziennych dojazdów stanie się jeszcze większym wyzwaniem.
0 0
Jasne, że powinien działać, ale kartę można doładować w każdym autobusie czy SKM. To samo z kupnem biletu
0 0
Ale co w innym miejscu... W czym problem? Niech władze oficjalnie podadzą jak wygląda obsługa serwisowa tych automatów.... Dno Piaseczyńskie