To otworzyło możliwość decydowania lokalnego samorządu o jej modernizacji - na co od lat czekają mieszkańcy. Powiat podzielił się zadaniem z Gminą Piaseczno, która wzięła na siebie projektowanie odcinka od ul. Kościuszki do zmodernizowanego niedawno skrzyżowania z al. 3 Maja i al. Kasztanów.
- Cieszę się, że mamy już przygotowaną koncepcję. Super, że projektantowi udało się na tym odcinku przeprowadzić drogę rowerową i to bez budowy dodatkowych wiaduktów nad torami PKP, co wymagałoby pewnie milionowych nakładów i uzgodnień trwających w nieskończoność - nie kryje zadowolenia Burmistrz Daniel Putkiewicz. - Przypuszczam, że ulica Sienkiewicza stanie się jedną z bardziej popularnych tras rowerowych. Jeżeli uda się przy tej okazji uporządkować wyjście z peronu po zachodniej stronie torów to będzie już pełny sukces i zakończenie problemu, który odziedziczyliśmy w spadku po niedawnym remoncie torów PKP.
- Mam kilka uwag dotyczących drzew oraz zieleni w rejonie skrzyżowania z ulicą Kościuszki, ale to będziemy omawiać równolegle do wniosków spływających od innych interesariuszy. Dużą zmianą jest propozycja zamknięcia ul. Kniaziewicza od Sienkiewicza dla ruchu samochodowego. Z jednej strony mieszkańcy ulicy nie będą mieli w ten sposób ruchu tranzytowego, bo ulica nie będzie skrótem, z drugiej strony jest to jednak utrudnienie i o tym będziemy jeszcze rozmawiać - dodaje burmistrz.
W Biuletynie Informacji Publicznej opublikowane zostały wstępne koncepcje dla tej inwestycji: bip.piaseczno.eu. Jest to materiał roboczy, do którego składać można uwagi, które rozstrzygane będą już na etapie projektowania. Uwagi i opinie przesyłać można na adres mailowy: [email protected]
Biuro Promocji i Kultury
Karol03:25, 17.04.2021
Nie no koncepcją spoko
Tylko ktoś z tym rondem Gerbera Sienkiewicza z kolejką wąskotorowa biegnąca przez środek ronda to nieźle odleciał
Butapren czy cos mocniejszego ??
Emilia08:19, 17.04.2021
Koncepcja czyli realizacja za 10lat jak nas już nie będzie
Prosto Z Lasu10:03, 17.04.2021
Szanowny redaktorze a czy zabronione jest publikowanie linków prowadzących od razu do plików PDF z koncepcjami ? Jeśli nie, to o wiele łatwiej się czyta artykuł jeśli są linki a nie tylko informacja "W Biuletynie Informacji Publicznej opublikowane zostały....."
Tomek09:03, 18.04.2021
Ktoś mi może wyjaśnić po co właściwie jest ta kolejka? Bo chyba nie po to żeby kilka razy do roku zrobić kurs w tą i z powrotem? Dlaczego korzyści z kolejki czerpie prywatne Towarzystwo, a nie gmina? Bo koszty, w tym koszty korków ponosimy wszyscy. Czy ktoś zastanowił się co się bardziej opłaca: utrzymywać kolejkę czy rozebrać tory i poprawić przejezdność i bezpieczeństwo?
Grzesiek18:40, 19.04.2021
Jakie korki powoduje kolejka?
Bezpieczeństwo to przestrzeganie przepisów znak stop to stop.A kolejka to żywa tradycja i oby jak najdłużej.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu piasecznonews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
0 0
Szanowny Panie Prosto Z Lasu link jest umieszczony pod słowem bip.piaseczno.eu, proszę w niego kliknąć. Tam znajdzie Pan dwa PDFy.