Zamknij

Pracownik księgowości - Dział: Zobowiązania (Piaseczno) K/M

Nr oferty: StPr/24/15035Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Puławska 46, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: 1. Księgowanie dokumentów kosztowych w Ariba i Oracle; 2. Uzgadnianie sald dostawców, odpowiedzi na wezwania do zapłaty; 3. Wsparcie działu księgowości w bieżących pracach administracyjnych związanych z obsługą księgową Spółki; 4. Współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu; 5. Obsługa korespondencji (mail, poczta tradycyjna).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 16.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 650 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
    Zawód:
    • Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)
      Język:
      • polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
        Uprawnienia:
        • Program Excel
          Pozostałe wymagania
          Inne wymagania: Wymagania: wyształcenie średnie zawodowe - preferowane: rachunkowość/ekonomia. Co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe; mile widziane doświadczenie w księgowości. orzeczenie o niepełnosprawności. Dobra znajomość programu Ms Excel. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Praca w godz.: 7:00-15:00, 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. [Kontakt: e-mail: [email protected], tel. 571 227 384]
          Dane pracodawcy:
          Pracodawca: Auchan Polska Sp. z o.o.
          Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
          Adres: Puławska 46, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
          Osoba do kontaktu:
          Numer telefonu: 571 227 384
          E-mail: [email protected]
          Język aplikacji: polski
          Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
          Sposób kontaktu
          przekazania dokumentów:
          Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
          - aktywna sprzedaż mięs i wędlin, - obsługa klientów, - utrzymywanie porządku i dbanie o ekspozycję towarów - praca na dwie zmiany, pon. -sob., 6.30-14.30, 14-22,
          StPr/24/3016
          data rozpoczęcia pracy od 20.12.2024
          wynagrodzenie od od 31 PLN

          wykonywanie modeli zębów według sztuki ortodontycznej
          StPr/24/2999
          data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
          wynagrodzenie od od 30,5 PLN

          Planowanie posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym (układanie jadłospisów), Nadzór nad bezpieczeństwem żywności i żywienia (HACCP, GHP, GMP), Zaopatrzenie placówki w artykuły spożywcze (udział w przygotowaniu dokumentacji do przetargu na dostawy artykułów żywnościowych do placówki), Bieżące zamawianie artykułów spożywczych u kontrahentów zgodnie z zapotrzebowaniem, Zapytania ofertowe dotyczące zakupu wyposażenia kuchni i ewentualnych napraw sprzętu kuchennego. Prowadzenie gospodarki magazynowej. Kalkulacja stawki żywieniowej. Obsługa systemu do rozliczania opłat za pobyt dzieci w placówce oraz systemu do zamawiania posiłków. Bieżący nadzór nad pracą personelu kuchni. Praca w godzinach 7-15. Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek za wysługę lat.
          StPr/24/2960
          data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
          wynagrodzenie od od 5 282 PLN

          wykonywanie manicure, przedłużanie paznokci, stylizacja paznokci, wykonywanie pedicure, dbanie o czystość i porządek w salonie
          StPr/24/2959
          data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
          wynagrodzenie od od 4 666 PLN

          przygotowywanie drukarek do pracy i ich obsługa podczas procesu drukowania, kontrolowanie jakości wydruków i w przypadku potrzeby dokonywanie korekty ustawień druku, wymiana materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych w drukarce, przestrzeganie terminów i realizowanie zamówień zgodnie z oczekiwaniami klientów, zapewnienie ciągłości pracy drukarki i szybkiego usuwania ewentualnych awarii, dbałość o zgodność wykonywanych druków z normami bezpieczeństwa i higieny pracy, raportowanie problemów związanych z urządzeniem i monitorowanie zużycia materiałów eksploatacyjnych, współpracowników obywateli Indii
          StPr/24/2961
          data rozpoczęcia pracy od 13.01.2025
          wynagrodzenie od od 5 027,88 PLN

          Sprzątanie klatek schodowych w budynkach wielorodzinnych wraz z terenami zewnętrznymi tj. zamiatanie i mycie klatek schodowych, ścieranie kurzy z parapetów, skrzynek listowych, mycie okien na klatkach, sprzątanie piwnic, grabienie liści , odśnieżanie, zbieranie śmieci wokół budynków i ogólne prace porządkowe.
          StPr/24/2935
          data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
          wynagrodzenie od od 4 666 PLN

          1. Księgowanie dokumentów kosztowych w Ariba i Oracle; 2. Uzgadnianie sald dostawców, odpowiedzi na wezwania do zapłaty; 3. Wsparcie działu księgowości w bieżących pracach administracyjnych związanych z obsługą księgową Spółki; 4. Współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu; 5. Obsługa korespondencji (mail, poczta tradycyjna).
          StPr/24/15035
          data rozpoczęcia pracy od 16.12.2024
          wynagrodzenie od od 4 650 PLN

          krojenia sałatek, robienia burgerów, pomoc na kuchni
          StPr/24/2928
          data rozpoczęcia pracy od 07.01.2025
          wynagrodzenie od od 30,5 PLN

          wykonywanie zabiegów masażu energetycznego w celu relaksacyjnym, profilaktycznym i poprawy ogólnego stanu zdrowia
          StPr/24/2872
          data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
          wynagrodzenie od od 5 056 PLN

          przewóz osób
          StPr/24/2868
          data rozpoczęcia pracy od 13.01.2025
          wynagrodzenie od od 30,5 PLN