Zamknij

Poczta przeprasza i odpowiada na skargi mieszkańców

18:00, 12.02.2018
Skomentuj
PIASECZNO W ubiegłym tygodniu pisaliśmy o problemach związanych z funkcjonowaniem Urzędu Pocztowego nr 1 w Piasecznie. Teraz do zarzutów niezadowolonych klientów odniosło się biuro prasowe Poczty Polskiej

Na pracę piaseczyńskiej poczty klienci narzekają już od niemal dwóch lat. Skargi dotyczą długiego czasu oczekiwania na przesyłki, kolejek do okienek, niemiłego personelu, braku kontaktu telefonicznego. Cierpliwość do poczty stracili też ostatnio lokalni samorządowcy, prosząc o zwiększenie liczby urzędników i listonoszy. I chociaż władze Poczty Polskiej zapowiadały działania naprawcze niewiele z nich wynikło, bo skargi nie ustały.

- W ubiegłym roku praca służby doręczeń została w Urzędzie Pocztowym w Piasecznie zorganizowana na nowo - wyjaśnia Maciej Michalski z biura prasowego Poczty Polskiej. - Zatrudnienie listonoszy wzrosło o osiem osób i planujemy je jeszcze zwiększyć, nadal prowadzimy rekrutacje. Wzrosło również zatrudnienie w grupie pracowników zaplecza, którzy są odpowiedzialni za przygotowanie listów do doręczenia. Nowa naczelnik placówki sukcesywnie poprawia obsługę klientów. W sytuacji absencji chorobowych stosujemy system zastępstw oraz zawierane są doraźnie dodatkowe umowy zlecenia dla doręczycieli korespondencji.

Maciej Michalski informuje, że do dyspozycji klientów są nowe numery telefonów, pod którymi można zasięgać informacji dotyczących przesyłek (22-756-70-40, 22-756-85-90, 22-756-74-62, 22-756-70-41, 22-756-70-44, 22-756-70-48). Ponadto na terenie Piaseczna zostały uruchomione dwie agencje pocztowe - przy ul. Albatrosów 16A/22 i przy ul. Jana Pawła II 9A/2. Cały czas poczta poszukuje też nowych podmiotów gospodarczych, chętnych nawiązać współpracę w ramach prowadzenia agencji pocztowych.

- Rozumiemy, że jeszcze nie wszyscy klienci odczuli poprawę funkcjonowania tej placówki, dlatego przepraszamy za występujące niedogodności - mówi Maciej Michalski. - Zależy nam, aby mieszkańcy Piaseczna i okolic byli w pełni zadowoleni z naszych usług. Wszelkie zastrzeżenia prosimy zgłaszać na bieżąco do naczelnika urzędu lub telefonicznie do Biura Obsługi Klienta pod nr 801 333 444 lub (+48) 438 420 600.TW

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(8)

moniaslonko20moniaslonko20

0 0

Obiecanki cacanki?w sobotę byłam na poczcie z małym dzieckiem stałam ponad godzinę bo nie dość ze ludzi cała Poczta to jedno okienko czynne ?bo jedna pani poszła czegoś szukać a inna widząc kolejkę poszła na przerwę ?Paranoja

19:17, 12.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piplpipl

0 0

zaludnienie zbyt duże

19:47, 12.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PexPex

0 0

A dlaczego został wyłączony system kolejkowy? Można było wziąć numerek i iść załatwiać inne sprawy, a teraz trzeba stać jak kołek.
Pozdrowienia z kolejki

20:21, 12.02.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PiotrPiotr

0 0

Pytałem Pani w okienku czemu system jest wyłączony od ponad pół roku. Pani stwierdziła ze to na życzenie szanownych klientów.

00:21, 14.02.2018

BorekBorek

0 0

Jest postęp na mysiadle widziałem listonosza dwa razy w ciągu tygodnia!!! Rekord!!! Bo ostatnio przez cały miesiąc skrzynka ziała pustką, pomimo stałej korespondencji (dostałem zbiorczy plik listów przy okazji 5 poleconych naraz). Ps. Był to doręczyciel z Piaseczna bo poczta w Mysiadle nie posiada listonoszy/doręczycieli.

10:18, 13.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KlientkaKlientka

0 0

Pani Macieju zapraszam do placówki na co dzień i zobaczyć jak nowo zatrudniony personel pracuje. Zgroza, przesyłki "moje" nie są wkładane na bieżąco do skrytki, tylko Pani gdzieś na kupce je przetrzymuje. Gdy pytam się o listy, Pani w okienku jest zdziwiona i macha ramionami, gdy nie odpuszczam z ciężkimi krokami Panienka rusza na poszukiwanie listów. Upływa ok 10 minut i przynosi. Co ciekawe przesyłki posiada z dużą rozbieżnością dat np. od początku miesiąca do końca, gdzie ja jestem dwa razy w miesiącu i zaglądam do skrytki, a ona jest pusta. Od marca 2017 roku walczę i NIC!!!!!!!

11:38, 13.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RomanRoman

0 0

Następna placówka to Góra Kalwaria, listonosz nawet ma problem pozostawieniem awiza w skrzynce.....
A kolejka w placówce to praktycznie jest na okrągło.

12:14, 13.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HgHg

0 0

Na razie trwa przygotowywanie opinii publicznej poprzez skandaliczna obsluge. Po przejeciu przez Deutsche Post juz bedzie wszystko dobrze. Wiec teraz robi sie bardzo zle, zeby potem po przejeciu bylo juz mega super i nikt nawet nie protestowal, ze strategiczny i symboliczny urzad zostal sprzedany Niemcom.
Ludzie docenia po prostu przesylki na czas a dzialanie Poczty Polskiej przejda do anegdot - jak nie robic. Teoria spiskowa??? Z Talibow w Klewkach tez sie kiedys smialismy.

00:16, 23.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamAdam

0 0

Poczta Piaseczno to grupa złodziei i burdel organizacyjny gigantyczny. Nie dochodza zwykłe listy w 95% polecone z opóźniem maxymalnym nawet ponad 14 dni. pisac skargi można jak sie chce bo co nie napiszesz to odpowiedż jest taka sama. kopiuj - wklej.

15:58, 11.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%