Zamknij
WAŻNE

Biletomatu jak nie było, tak nie ma. Mieszkańcy tracą cierpliwość

01:48, 07.07.2025 Aktualizacja: 01:52, 07.07.2025
Skomentuj

PIASECZNO Minęły cztery miesiące od oficjalnej odpowiedzi burmistrza Piaseczna w sprawie biletomatu ZTM przy dworcu PKP, w której poinformowano, że „Gmina Piaseczno wydała niezbędną zgodę i podpisała umowę na ustawienie biletomatu”. Tymczasem automat nadal nie działa, a mieszkańcy coraz głośniej domagają się rozwiązania problemu.

Już w lutym pisaliśmy o trudnej sytuacji podróżnych, którzy od miesięcy nie mają dostępu do sprawnego biletomatu. Brak możliwości zakupu biletu długookresowego czy doładowania karty miejskiej szczególnie dotyka uczniów i pracowników dojeżdżających codziennie do Warszawy. Mieszkańcy zmuszeni są do korzystania z alternatywnych punktów sprzedaży, często oddalonych od dworca.

Radna gminy Piaseczno, Olga Śmietanowska, w kolejnym piśmie do burmistrza Daniela Putkiewicza z 26 czerwca, ponownie podnosi kwestię opóźnień w instalacji urządzenia. Jak podkreśla, od zapowiedzi instalacji biletomatu minęły prawie cztery miesiące, a urządzenia nadal brak. „Z uwagi na prośby mieszkańców proszę o odpowiedź, kiedy biletomat zostanie zamontowany” – pisze radna w swoim wniosku, załączając aktualne zdjęcie pustego stanowiska, gdzie automat miał stanąć.

Tymczasem frustracja mieszkańców narasta. Na forach społecznościowych nie brakuje komentarzy krytykujących bierność władz. „Brak kasownika, brak biletomatu, a burmistrz twierdzi, że wszystko jest pod kontrolą. Może i jest, tylko nie naszą” – napisał jeden z internautów.

Czy władze gminy w końcu zareagują i dopilnują montażu urządzenia, które powinno działać już od miesięcy? Mieszkańcy Piaseczna wciąż czekają.

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%