Już w lutym pisaliśmy o trudnej sytuacji podróżnych, którzy od miesięcy nie mają dostępu do sprawnego biletomatu. Brak możliwości zakupu biletu długookresowego czy doładowania karty miejskiej szczególnie dotyka uczniów i pracowników dojeżdżających codziennie do Warszawy. Mieszkańcy zmuszeni są do korzystania z alternatywnych punktów sprzedaży, często oddalonych od dworca.
Radna gminy Piaseczno, Olga Śmietanowska, w kolejnym piśmie do burmistrza Daniela Putkiewicza z 26 czerwca, ponownie podnosi kwestię opóźnień w instalacji urządzenia. Jak podkreśla, od zapowiedzi instalacji biletomatu minęły prawie cztery miesiące, a urządzenia nadal brak. „Z uwagi na prośby mieszkańców proszę o odpowiedź, kiedy biletomat zostanie zamontowany” – pisze radna w swoim wniosku, załączając aktualne zdjęcie pustego stanowiska, gdzie automat miał stanąć.
Tymczasem frustracja mieszkańców narasta. Na forach społecznościowych nie brakuje komentarzy krytykujących bierność władz. „Brak kasownika, brak biletomatu, a burmistrz twierdzi, że wszystko jest pod kontrolą. Może i jest, tylko nie naszą” – napisał jeden z internautów.
Czy władze gminy w końcu zareagują i dopilnują montażu urządzenia, które powinno działać już od miesięcy? Mieszkańcy Piaseczna wciąż czekają.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz