PIASECZNO "Auchan... i życie się zmienia" to nowe hasło marketu, które od dziś ma towarzyszyć zmianom doświadczeń zakupowych klientów. Sklep wprowadza więcej nowoczesności i cztery międzynarodowe marki własne
Już można pobrać darmową aplikację Auchan z App Strore i Google Play. Na klientów, którzy wybiorą się na zakupy z apką w smartfonie czekają zniżki na specjalne oznaczone produkty. Apka zawiera także użyteczne informacje, aktualne gazetki oraz m.in. przepisy kulinarne i porady. Więcej na ten temat
tu.Wdrożeniu aplikacji towarzyszy również specjalna gazetka promująca cztery nieznane u nas marki własne sklepu:
InExtenso by Auchan - marka tekstyliów umożliwiająca stworzenie jakościowych, wygodnych i modnych zestawów ubraniowych;
Cosmia by Auchan - marka produktów kosmetycznych, z dużym wyborem zapachów i kosmetyków do pielęgnacji i makijażu;
Actuel - marka produktów wyposażenia domu, z praktycznymi artykułami w niskich cenach oraz
Qilive - produktów agd-rtv-tele, które wyróżniają się najnowszą technologią, funkcjonalnością i przystępnymi cenami.

Wraz z początkiem marca w hipermarketach wystartował innowacyjny konkurs dla klientek "Relooking by InExtenso", którego twarzą jest Alicja Napiórkowska, stylistką z TVN.- Wraz z Alicją, uczestnicy konkursu będą tworzyć profesjonalne stylizacje, bawić się stylem, poznawać świeże formy, kolory i hafty, tak aby pokazać najmodniejszy look sezonu InExtenso by Auchan - mówi
Dorota Patejko, rzecznik prasowy Auchan Polska.
0 0
Ludzie co bardziej ogarnięci pomału już odchodzą od tych smartfonów wszystkich. Znudziły się po prostu a ci wciąż wymyślają jakieś NA SILE zastosowania do nich :/
Jeszcze kilka lat i wrócą telefony stacjonarne tak jak wracają winyle. Tylko ludzie muszą dojrzeć do tego że być "pod telefonem" to nie luksus tylko niewola czy jakiś rodzaj smyczy.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu piasecznonews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz