Zamknij

Pracownik utrzymania czystości

Nr oferty: StPr/25/1035Dodane przez: Just People Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Puławska 40, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
: Utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń, najbliższego otoczenia przed wejściem do budynków oraz pomieszczenia do przechowywanie urządzeń i środków przeznaczonych do sprzątania tj.: zamiatanie, mycie i dezynfekcja podłóg i pranie tapicerki krzeseł i foteli, wycieranie kurzu w meblach i na meblach, na parapetach telefonicznych, urządzeniach elektrycznych i sprzęcie komputerowym, z parapetów i grzejników, obrazów usuwanie zabrudzeń z przeszkleń w meblach itp.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu: nie d
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
Data rozpoczęcia: 09.05.2025
: od 30,50 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Just People Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 10/1, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: Aleksandra Czernik
Numer telefonu: 570802703
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Zakres obowiązków określony został w ogłoszeniu o pracę umieszczonym na BIP MGOPS w Piasecznie - www.mgops.piaseczno.eu
StPr/25/1097
data rozpoczęcia pracy od 21.05.2025
wynagrodzenie od od 5 200 do 8 000 PLN

REF PI Zakres: - obsługa klientaw biurze podróży, - wyszukiwanie oferta dopasowanych do potrzeb klienta, - prowadzenie rozmów z klientami biura, - prace biurowe oraz obsługa sprzetu biurowego.
StPr/25/1080
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

-prowadzenie sprzedaży biletów wstępu do Muzeum, na wydarzenia kulturalne, w tym z zakresu edukacji muzealnej oraz sprzedaż publikacji i pamiątek, - obsługa systemu rezewacji i sprzedaży biletów iKSORIS, -realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych przez obsługę kasy fiskalnej oraz terminala do obsługi kart płatniczych, -wystawianie faktur sprzedaży -praca na dwie zmiany w godzinach 9-17, 10-18, również w dni wolne,
StPr/25/1079
data rozpoczęcia pracy od 19.06.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

obsługa sekretariatu Kancelarii
StPr/25/1065
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń, najbliższego otoczenia przed wejściem do budynków oraz pomieszczenia do przechowywanie urządzeń i środków przeznaczonych do sprzątania tj.: zamiatanie, mycie i dezynfekcja podłóg i pranie tapicerki krzeseł i foteli, wycieranie kurzu w meblach i na meblach, na parapetach telefonicznych, urządzeniach elektrycznych i sprzęcie komputerowym, z parapetów i grzejników, obrazów usuwanie zabrudzeń z przeszkleń w meblach itp.
StPr/25/1035
data rozpoczęcia pracy od 09.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

zszywanie powierzonych elementów odzieży
StPr/25/1023
data rozpoczęcia pracy od 28.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

-praca na lini kas -zapewnienie obsługi klienta -obsługa kasy fiskalnej i środków płatniczych -praca w godzinach 6-13, 13-20
StPr/25/0968
data rozpoczęcia pracy od 30.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta zgodnie z wewnętrznymi procesami i wymaganiami klientów Proaktywne monitorowanie transportów w celu identyfikacji, rejestrowania, rozwiązywania i zapobiegania potencjalnym problemom poprzez wykorzystanie wewnętrznych narzędzi Kreatywne rozwiązywanie potencjalnych problemów, które mogą mieć wpływ na doświadczenie klienta oraz terminową realizację transportu Eskalowanie w odpowiednim czasie ewentualnych nieprawidłowosci w celu zapewnienia klientom stałej komunikacji Identyfikowanie potencjalnych obszarów do poprawy i przekazywanie informacji zwrotnych w celu usprawnienia procesów Zgłaszanie i rejestrowanie wszystkich niezgodności za pomocą wewnętrznego narzędzia do zarządania jakością Komunikacja (w języku angielskim!) i koordynacja działań
StPr/25/0958
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

-księgowanie dokumentów kosztowych -uzgadnianie sald dostawców, odpowiedz na wezwania do zapłaty -obsługa korespondencji -wsparcie działu księgowości w bieżących pracach administarcyjnych związanych z obsługą spółki -praca w godzinach 8-16 lub 9-17
StPr/25/0901
data rozpoczęcia pracy od 17.04.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

- przygotowywanie zamówień do dostaw - przygotowanie towaru oraz ich kontrola jakościowa - zapewnienie porządku i czystości na magazynie - sprawdzanie dat produktów - praca w godzinach 9-16, 13-20
StPr/25/0788
data rozpoczęcia pracy od 08.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN